شناسهٔ خبر: 55627017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دروازه عتبات| اجرای 13 پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اربعین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در راستای موضوعات اربعین در ایلام، ستاد اجرایی فرمام حضرت امام(ره) 13 پروژه به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جریان سفر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان ایلام گفت: این ستاد در حوزه اربعین ۱۳ پروژه با ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آب، سایه بان، بهداشت و درمان، تکمیل سرویسهای بهداشتی و ... در استان اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.

وی به طراحی و جانمایی ۴۱ دستگاه آب سردکن از پل زائر تا پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: تا کنون یک میلیون بطری آب معدنی توسط بنیاد مستضعفان در سوله های مرز دپو شده و تا پیش از اربعین این میزان به ۱۰ میلیون بطری می‌رسد.

معاون استاندار بیان کرد: پروژه آب رسانی به پایانه مرزی مهران با ظرفیت خدمات رسانی به ۳۰۰ هزار نفر از طریق ۳ حلقه چاه آب شرب عمیق با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید.

هژبری گفت: این پروژه با ۳۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار توسط شرکت آبفا و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

وی افزود: این پروژه با ۵۴ کیلومتر خط انتقال و چهار مخزن به حجم ۳۷۰۰ متر مکعب توسط دو ایستگاه با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه به پایانه مرزی انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما