شناسهٔ خبر: 55616588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس؛

حل مشکلات مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری نیازمند همدلی مسئولان کشوری و استانی است

حمزه با اشاره به خسارات سیل اخیر به زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران کشوری با دستور رئیس جمهور به کمک مدیران استانی بیایند تا مشکلات مردم سیل‌زده هر چه سریعتر مرتفع شود.

صاحب‌خبر -

آقای حمزه نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۳ مردادماه، ضمن تقدیر از استاندار و معاونان استانی و شهرستانی برای حضور به موقع و جهادی در میان مردم سیل‌زده و فراهم نمودن مقدمات جبران خسارت افزود: همچنین از وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور که به صورت میدانی از مناطق سیل‌زده بازدید نمودند و از مردم سیل‌زده دلجویی به عمل آوردند تشکر می‌کنم. متأسفانه سیل اخیر خسارات سنگینی به مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری و به خصوص عشایر وارد کرده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آسیب‌هایی که سیل اخیر به زیرساخت‌های استان چهارمحال و بختیاری وارد کرده است، گفت: کشاورزان، شیلات، باغات، دامداری، مناطق مسکونی، چادر عشایر و بسیاری از مناطق دیگر بعضاً تا صد درصد تخریب شده، مردم استان نیز با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند و امکانات استان به هیچ عنوان جوابگوی این حجم از خسارات نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن این استان لازم است رئیس جمهور دستور دهد تا مدیران کشوری به کمک مدیران استانی رفته و مشکلات مردم را سریعتر مرتفع نمایند.

نظر شما