شناسهٔ خبر: 55584161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک چهار میلیاردی رامندی‌ها به نیازمندان

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: مردم نیکوکار رامند در چهار ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیارد و ۳۹ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

هادی ابراهیمی رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: مردم نیکوکار رامند در چهار ماهه نخست امسال  بیش از چهار میلیارد و ۳۹ میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف و به صورت نقد و کالا به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: از مجموع مبالغ کمک‌های مردمی جمع آوری شده بیش از یک میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی بوده است .

به گفته ابراهیمی ،  همچنین مردم نوع دوست بخش رامند در این مدت ۸۶ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۶۳۲ صندوق واریز کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) اداره رامند هستند که طی چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۳۸۱ میلیون تومان از سوی ۸۳۲ حامی به فرزندان تحت حمایت مساعدت شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: از مجموع کمک‌های مردمی بیش از دو میلیارد و ۶۶ میلیون تومان در طرح اطعام و افطاری، ۲۵۹ میلیون تومان نذر و قربانی، ۴۲ میلیون تومان مشارک در طرح شفاء (کمک به درمان نیازمندان) و ۵۴ میلیون هم تومان کمک به تهیه لوازم ضروری زندگی نیازمندان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع درآمد مشارکت‌های مردمی بیش از دو میلیارد و ۲۶ میلیون تومان توسط ۶ مرکز نیکوکاری فعال در بخش رامند جمع آوری و برای نیازمندان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند یادآورشد: عموم مردم نیکوکاری می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان در رامند را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* اهداء کنند.

نظر شما