شناسهٔ خبر: 55522120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مساعدت یک و نیم میلیون تومانی ماهیانه حامیان به ایتام بخش آبگرم

رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: در سه ماهه نخست امسال، حامیان طرح اکرام ایتام در این شهر، ماهیانه به صورت میانگین بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده اند.

صاحب‌خبر -

همت امانی رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: مردم نیکوکار بخش آبگرم طی سه ماهه نخست سال جاری با اهدای بیش از یک میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد، به داد نیازمندان و محرومان رسیده اند.

وی ادامه داد: از مجموع کمک‌های جکع آوری شده، بیش از ۶۴ میلیون تومان صدقه در یک هزار و ۵۶۱ صندوق واریز شده همچنین بیش از ۳۰۶ میلیون تومان زکات فطریه عام و بیش از ۲۹ میلیون تومان نذر و قربانی بوده است.

رئیس کمیته امداد آبگرم اضافه کرد: از این میزان کمک بیش از ۱۸۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳۴۸ میلیون تومان در طرح اکرام محسنین و بالغ بر ۷۶۹ میلیون تومان ادر طرح طعام و افطاری بوده است.

وی افزود: اکرام ایتام و محسنین عنوان طرحی است که برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداداجرا می‌شود و در سه ماهه نخست سال جاری هزار و ۲۲۹ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۵۲۸ میلیون تومان به ۳۸ یتیم و ۱۷۷ فرزند محسنین مساعدت کرده اند.

امانی اعلام کرد: حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد آبگرم، ماهیانه به صورت میانگین بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده اند.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸۲*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان این منطقه اهداء کنند.

نظر شما