شناسهٔ خبر: 55574237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «عاشورا»

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «عاشورا» نوشته «علی صفایی حائری» ویژه ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «عاشورا» تألیف «علی صفایی حائری» از 19 مرداد تا31 شهریور برگزار می‌شود.

 

این مسابقه از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری هیئت هنر و رسانه برگزار می‌شود.

 

کتاب «عاشورا» نوشته علی صفایی حائری به بررسی و تبیین حرکت امام حسین علیه السلام، تحلیل‌های گوناگون متفکران جهان اسلام در مورد قیام امام حسین علیه‌السلام و هدف حرکت آن حضرت پرداخته و نشان داده که هیچ یک از این تحلیل‌ها نتوانسته تمام ابعاد و زوایای حرکت امام حسین علیه السلام را معرفی کنند.

 

 نویسنده کتاب «عاشورا» با دقت در تفاوت معانی «هدف» و «انتخاب»، به تحلیلی کامل از حرکت امام حسین علیه‌السلام می‌پردازد. همچنین به این سؤالات پاسخ می‌دهد که آیا امام قیام کرد یا مجبور به قیام زودهنگام شد؟ آیا این حرکت هدف امام بود یا بهترین انتخاب او در آن شرایط بود؟

 

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 21 مرداد فرصت دارند برای تهیه کتاب با 30 درصد تخفیف به غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در هیئت هنر و رسانه واقع در خیابان الغدیر، کوچه 8، مجتمع فرهنگی آموزشی هدایتی مراجعه کنند.

 

نسخه الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir امکان‌پذیر است.

 

مهلت شرکت در این مسابقه تا 31 شهریور است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37717675 تماس بگیرند و یا به پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به آدرس www.qompl.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/414

نظر شما