شناسهٔ خبر: 55573805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شناسایی پتانسیل‌های تولید در بشاگرد/ مسئولان تمام تلاش خود را بکار بگیرند

امام جمعه بشاگرد گفت: مسئولان پتانسیل و ظرفیت شهرستان را شناسایی کرده و تمام توان خود را برای تولید محور بودن شهرستان بکار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت الاسلام حسین غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بشاگرد اظهار کرد: توجه به کسب وکار و شرکت‌های تولیدی کوچک و فراهم نمودن زمینه رشد و تقویت این صنایع از مهم ترین رسالت‌های دولتمردان و مسئولان نظام است.

امام جمعه شهرستان بشاگرد اظهار داشت: امیدواریم مسئولان شهرستانی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی کرده و تمام توان خود را برای تولید محور بودن شهرستان بکار گیرند. راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی همین سیاست قرار دارد.

وی در خصوص ماهواره خیّام، جدیدترین دستاورد فضایی ایران گفت: خیام یکی از مهمترین نمادهای ما می‌توانیم است که راه پیشرفت علمی را به سوی آینده‌ای روشن می‌گشاید و استقلال ایران عزیز را بیش از پیش تضمین می‌کند.

حجت الاسلام غلامی افزود: آزادگان سربلند کشور، شایسته ‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و الگوی خوبی برای جوانان امروز ما هستند.

امام جمعه بشاگرد بیان داشت: خبرنگاران، راویان حوادث متنوع و ماندگاری صحنه های مختلف هستند، یک روز در خط مقدم جبهه ها در مرزهای اسلامی و یک روز درکنار حادثه دیده های  سیل زده و زلزله و دیگر حوادث فریاد مظلومان را بلند می کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳

نظر شما