شناسهٔ خبر: 55551485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سالن تیراندازی بندرعباس به بهره برداری رسید

سالن تیراندازی بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان به بهر هبرداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور شهردار بندرعباس، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان، آیین بهره‌برداری از سالن تیراندازی بندرعباس برگزار شد.

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این سالن ورزشی اظهار داشت: تیراندازی ورزشی است که تاکید دینی برای انجام آن وجود دارد و جزء رشته‌های ورزشی بشمار می رود که جامعیت بیشتری دارد و می‌تواند اوقات فراغت رده‌های مختلف سنی بانوان و آقایان را پر کند. 

مهدی دوستی عنوان کرد: مسئله سخت افزار و ساختمان حل شد  و در حال حاضر مسئله اصلی ورزشکاران رشته تیراندازی استان مسئله تامین سلاح و تجهیزات است که تلاش می‌کنیم برای ورزشکاران و نخبگان این رشته در استان، سلاح و امکانات به روز و درخور شأن ایشان تامین شود. 

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر مردمی سازی اماکن ورزشی استان تصریح کرد: دراین طرح تاکنون کار مردمی سازی 15 سالن تمام شده که لازم است این کار با سرعت بیشتری انجام شود و امیدوارم هر ماه 50 سالن در سطح استان در اختیار مردم قرار گیرد. 

دوستی همچنین سرعت بخشی برنامه مردمی سازی سالن‌های ورزشی بویژه در بخش استخرها  را ضروری دانست و گفت: مردمی سازی سالن‌های ورزشی متکی به درخواست مردم است و هر کجا درخواست و تقاضای مردمی به صورت منطقه‌ای برسد سالن دولتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 3728

نظر شما