شناسهٔ خبر: 55531208 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وداع با شکوه مردم مازندران با پيکرهاي مطهر شهداي مدافع حرم

صاحب‌خبر -
وداع با شکوه مردم مازندران با پيکرهاي مطهر شهداي مدافع حرم
خبرگزاری آریا-پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم شهید «رحیم کابلی»، «حجت الاسلام شهید محمد امین کریمیان» و شهید «مصطفی تاش موسی» همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان‌های بهشهر، بابلسر و رامسر تشییع شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، پیکرهای مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان‌های بهشهر، بابلسر و رامسر تشییع شد.
بر اساس این گزارش، پیکر مطهر شهید مدافع حرم رحیم کابلی صبح تاسوعای حسینی از مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر طی مسیر 5 کیلومتری تا پارک ملت و بهشت فاطمه بر دستان پرتوان مردم ولایی این شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس و همرزمان شهید تشییع شد.
پیکر مطهر دیگر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان عصر تاسوعای حسینی با حضور خیل عزاداران حسینی در شهرستان بابلسر تشییع و در زادگاهش واقع در روستای حاجی کلای بهنمیر خاکسپاری شد.
همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی صبح عاشورای حسینی با حضور خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران از مصلای جمعه رامسر تشییع و پس از آن در زادگاهش واقع در گالش محله این شهرستان آرام گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان و مصطفی تاش موسی با بیان اینکه بقای نظام و پویایی انقلاب اسلامی به وجود نورانی این شهیدان گرانقدر است اذعان داشت: حضور عاشورایی مردم ولایی و انقلابی استان در مراسم تشییع این شهدای عزیز، گواه بر تجدید میثاق با شهیدان دارد و این مردم ثابت کردند که هم چنان پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادند.
وی افزود: امروز وظیفه ما این است تلاش کنیم راه شهدا را ادامه دهیم و هدف والای آنان را خوب بشناسیم و برای دیگران تبیین کنیم؛ خانواده‌های این عزیزان و یادگاران آنان را گرامی داشته و مورد احترام و تکریم قرار دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با تأسی از آموزه‌های مکتب عاشورایی و در دفاع از حق و حقیقت و آزادگی به دیدار معشوق خود رسیدند و این شهدای عزیز، شهدای انسانیت و شرافت بودند.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر هر سه شهید مدافع حرم شرکت کرد.

نظر شما