شناسهٔ خبر: 55516191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

خسارات جدی به تاسیسات آب شرب شهرستان های ازنا و الیگودرز

فرماندار ازنا گفت: در پی سیلاب شدید در بالا دست روستای کمندان خسارات جدی به تاسیسات آب شرب شهرستان های ازنا و الیگودرز وارد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، محمدرضا فاتحی با اشاره به خسارت های سیل در روستای کمندان اظهار داشت: در پی هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا اعلام آماده باش صادر و اطلاع رسانی های لازم برای اهالی منطقه انجام شد.

وی افزود: بیش از ۱۵ میلیمتر بارش در کمتر از ۲۰ دقیقه در ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد ناشی از سامانه بارش جدید باعث سیلاب شدید در بالا دست روستای کمندان شد که متاسفانه باعث خسارات جدی به تاسیسات آب شهرستان های ازنا و الیگودرز شده است.

فرماندار ازنا بیان کرد: با توجه به هشدارهایی که در روزهای اخیر صادر شد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم ولی همچنان از عشایر و اهالی منطقه می‌خواهیم تا با ستاد مدیریت بحران همکاری کنند تا با مشکل‌ جدی روبرو نشویم.

فاتحی اضافه کرد: صبح روز دوشنبه مدیرکل بحران استانداری لرستان و مدیر عامل آبفای استان در شهرستان حضور یافتند و به جلسات لازم برگزار شد که بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا از ورود هیات های کوهنوردی به ارتفاعات کمندان و اشترانکوه تا عادی شدن شرایط جلوگیری می شود همچنین عشایر باید در کمترین زمان ممکن از بستر رودخانه ها فاصله بگیرند و به هشدار ها توجه کنند.

فاتحی بیان کرد: با همت مدیریت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه ای آب شرب شهرستان ازنا از محل ذخایر استراتژیک‌ زیر زمینی تامین شده است.

نظر شما