شناسهٔ خبر: 55506758 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راهپیمایی فلسطینیان در پی اعلام آتش‌بس در غزه + فیلم و تصاویر

همزمان با شادی فلسطینیان در غزه، مردم راهپیمایی گسترده‌ای را به سوی خانه شهدای حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد ثانیه‌هایی قبل از شروع آتش‌بس، ده‌ها راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد و آژیر‌های هشدار این شهرک‌ها به صدا در آمد.

الشهاب پیش از نیز نوشته بود حملات جوانان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر که ساعاتی پیش به محله‌های «سیلوان» یورش بردند، ادامه دارد.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی: لاپید نمی‌دانست که عملیات علیه غزه عواقب بزرگی خواهد داشت

«نیتسان هوروفیتس» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی گفت: «دولت لاپید نمی‌دانست که عملیات علیه غزه عواقب بزرگی خواهد داشت.»

شبکه خبری قدس الاخباریه به نقل از منابع محلی گزارش داد نیرو‌های اشغالگر به تخریب منازل عاملان عملیات «إلعاد» در شهر رومانا جنین ادامه می‌دهند.

این در حالی است که منابع خبری صهیونیستی از تیراندازی به سمت یکی از پادگان‌های ارتش رژیم اشغالگر در نزدیکی شهرک «سلواد» در شمال شرق «رام الله» خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری فلسطینی الشهاب گزارش داد، راهپیمایی گسترده‌ای به سوی خانه شهدای روز گذشته در اردوگاه جبالیا در حال حرکت است.

راهپیمایی فلسطینیان به سوی خانه شهدا در اردوگاه جبالیا 01راهپیمایی فلسطینیان به سوی خانه شهدا در اردوگاه جبالیا 02راهپیمایی فلسطینیان به سوی خانه شهدا در اردوگاه جبالیا 03راهپیمایی فلسطینیان به سوی خانه شهدا در اردوگاه جبالیا 04راهپیمایی فلسطینیان به سوی خانه شهدا در اردوگاه جبالیا 05

هاآرتص: عملیات در غزه شاهد دیگری بر شکست سیاست اسرائیل بود

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در سرمقاله خود درباره قبول آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی نوشت: «عملیات در نوار غزه شاهد دیگری بر شکست مطلق سیاست اسرائیل در قبال غزه بود. برای جلوگیری از این مسیر حماقت، باید مسیر را به طور کامل تغییر داد.»

روزنامه «تایمز اسرائیل» نیز گزارش داد که جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه تأیید کرد که  آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را با شرایطی قبول کرده است. رژیم صهیونیستی پس از ۳ روز حمله هوایی به غزه، با این قرارداد با میانجیگری مصر موافقت کرد.

شهادت ۴۴ فلسطینی طی ۳ روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیدند که ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند، همچنین ۳۶۰ نفر دیگر نیز در حملات متجاوزان صهیونیستی مجروح شدند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در غزه نیز گزارش داد اوضاع در نوار غزه آرام است و هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان غزه پرواز می‌کنند.

راهپیمایی و شادی مردم فلسطین درپی پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی

الشهاب تصاویری از راهپیمایی و شادی مردم فلسطین در محله «شجایه» در شرق شهر غزه درپی اعلام آتش‌بس و پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

<div id="video-display-embed-code_16444808"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8207514/16444808?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما