شناسهٔ خبر: 55478808 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ببینید | لحظه ترور فرمانده گردان‌های قدس توسط رژیم صهیونیستی

صاحب‌خبر -
Please enable JavaScript
ببینید | لحظه ترور فرمانده گردان‌های قدس توسط رژیم صهیونیستی

منابع خبری فلسطین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی خبر دادند.

ابتدا ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عصر امروز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. سپس خبرگزاری «شهاب» اعلام کرد که اشغالگران یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. برخی منابع خبری فلسطین هم گزارش دادند که یکی از مسئولان «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفته است. در همین حال، منابع خبری عبری اعلام کردند که «تیسیر الجعبری» فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. وزارت بهداشت غزه گزارش داد که تعداد تلفات حملات رژیم اسرائیل به غزه به هشت نفر از جمله یک کودک پنج ساله و زخمی شدن ۵۰ نفر افزایش یافته است.

صبح امروز در خبری از فلسطین اشغالی، آمده بود نظامیان اشغالگر برای چهارمین روز پیاپی گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه را بسته‌اند و در حال آماده‌باش به‌سر می‌برند.

دقایقی قبل ارتش رژیم صهیونیستی ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت را منتشر کرد

النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی اعلام کرد: امروز روز پیروزی است و دشمن باید منتظر جنگ و کنار گذاشتن آتش بس باشد. رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ مقاومت نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده و سامانه گنبد آهنین را هم فعال کرده است.

 

 

نظر شما