شناسهٔ خبر: 55476758 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لحظه‌ به لحظه با تحولات غزه؛

تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه+ تصاویر و فیلم

رسانه‌های خبری از تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محکومیت این اقدام صهیونیست‌ها از سوی مقاومت خبر دادند.

صاحب‌خبر -

شبکه آر تی روسیه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به نوار غزه خبر داد. شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود از شنیده شدن صدای چندین انفجار در آسمان نوار غزه خبر داد. این شبکه به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی محوطه برج فلسطین در مرکز غزه را بمباران کرد.

پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز مدعی شد: ارتش اسرائیل اهدافی متعلق به جنبش جهاد اسلامی در غزه را بمباران کرد.

المیادین همچنین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرکهای اطراف نوار غزه خواسته است تا در نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند.

طبق اعلام خبرنگار این شبکه، رژیم صهیونیستی شرق خان‌یونس را بمباران کرده و اطلاعات بدست آمده نشان از هدف قرار داده شدن خودرویی در شرق غزه حکایت دارد.

در زیر آخرین تحولات در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مشاهده می کنید:

حمله سایبری به وبگاه فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونسیتی

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند وبگاه مرکز فرماندهی جبهه داخلی رژیم اشغالگر قدس هدف حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

۳ روز پیش
فرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی مقاومت
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16435301"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8205834/16435301?width=400&height=300"></script></div>
۳ روز پیش
حمله راکتی مقاومت به جنوب تل آویو همزمان با کنفرانس خبری لاپید و گانتس

شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که مقاومت فلسطین در نوار غزه همزمان با کنفرانس خبری «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در تل‌آویو، شهر‌های «حولون»، «بیت یام» و «ریشون لتسیون» در جنوب این شهر را هدف حمله راکتی قرار داده است.

۳ روز پیش
اسماعیل هنیه: رژیم اشغالگر مسئولیت «عواقب» تجاوزات را برعهده دارد

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر مسئولیت ترور «تیسیر الجعبری» رهبر جنبش جهاد اسلامی و همچنین «عواقب» تجاوزات به مردم فلسطین را برعهده دارد.»

دفتر اسماعیل هنیه اعلام کرد که او تماس‌هایی در سطوح بین‌المللی و منطقه‌ای برای گفت‌وگو درمورد چگونگی مقابله با این تجاوزات ناعادلانه دریافت کرده است.

۳ روز پیش
شلیک راکت از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی + فیلم

شبکه الجزیره از شلیک راکت از نوار غزه به سمت مواضع رژیم صهیونیستی خبر داده است.

ادعا می‌شود گنبد آهنین در حال رهگیری آن است.

همچنین آژیر خطر در شهرک‌های مرزی غزه به صدا درآمده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16435078"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8205834/16435078?width=400&height=300"></script></div>
۳ روز پیش
لحظه هدف قرار گرفتن یکی از برج‌های دیده‌بانی مقاومت در نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی

لحظه هدف قرار گرفتن یکی از برج‌های دیده‌بانی مقاومت در نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی، شماری از مجاهدان فلسطینی در داخل این برج دیده‌بانی حضور داشتند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16434988"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8205834/16434988?width=400&height=300"></script></div>
۳ روز پیش
وزارت خارجه قطر حملات رژیم اشغالگر را محکوم کرد

وزارت خارجه قطر اعلام کرد: «دولت قطر تجاوزات اسرائیل به غزه را به شدت محکوم می‌کند.»

این وزارتخانه بر ضرورت «اقدام فوری جامعه بین‌المللی» برای توقف حملات مکرر اشغالگران علیه غیرنظامیان تأکید و اعلام کرد: «موضع قاطع خود را در مورد آرمان فلسطین و حقوق مشروع مردم فلسطین تأیید می‌کنیم.»

۳ روز پیش
انجمن علمای یمن: اگر رژیم‌های عربی به وظایف خود عمل می‌کردند این حملات ممکن نبود

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به غزه را به سلسله جنایات وحشیانه آن علیه مردم فلسطین با ناراحتی فراوان دنبال کردیم.»

این انجمن در ادامه تأکید کرد که تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و مردم محاصره شده آن و ترور سربازان جهاد و مقاومت باید سبب شود آزادگان فلسطین و همه کشور‌های اسلامی بسیج شوند.

انجمن علمای یمن رویارویی «تیسیر الجعبری» فرمانده برجسته جنبش جهاد اسلامی با رژیم صهیونیستی را «قهرمانانه» خواند و به رهبری این جنبش تسلیت گفت.

این انجمن در انتها تأکید کرد «اگر رژیم‌های عربی به وظایف خود در قبال فلسطین عمل می‌کردند این حملات ناجوانمردانه ممکن نبود.»

۳ روز پیش
اتاق مشترک مقاومت: جنایت دشمن بی‌پاسخ نخواهد بود

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که جنایت دشمن صهیونیستی علیه غزه بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت به شیوه‌ای که رهبران آن تعیین خواهند کرد، این جنایت را پاسخ خواهد گفت.

اتاق مشترک مقاومت امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرگز اجازه تجاوز و جنایت دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را نمی‌دهد و این جنایات نمی‌تواند عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را تضعیف کند.

در این بیانیه امده است که رهبران مقاومت هم اکنون تشکیل جلسه داده و در حال برآورد اوضاع با مشارکت تمامی شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت هستند.

۳ روز پیش

نشریه صهیونیستی هاآرتص به نقل از یک مقام ارشد نظامی رژیم اعلام کرده است که این رژیم انتظار پرتاب موشک از غزه را دارد و عملیات نظامی در نوار غزه مدتی طول خواهد کشید.

نشریه عبری زبان یدیعوت احارونوت هم از قول یک مقام نظامی تأیید کرده که تمرکز ارتش اشغالگر اکنون فقط بر جنبش جهاد اسلامی است و عملیات ظرف چند ساعت به پایان نخواهد رسید.

۳ روز پیش
حمله جدید ارتش اشغالگر به حومه «محله شجاعیه»

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از حمله جدید ارتش اشغالگر به حومه «محله شجاعیه» در غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که حملات به نوار غزه ادامه دارد و نیرو‌های ویژه و توپخانه مشغول هدف قرار دادن سایت‌های جنبش جهاد اسلامی هستند.

۳ روز پیش
حزب‌الله لبنان حمایت خود را از اقدامات جهاد اسلامی برای پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها اعلام کرد

بیانیه حزب‌الله لبنان:

شهادت رهبر بزرگ جهادی «تیسیر الجعبری» و تعدادی از برادرانش را به جنبش جهاد اسلامی تسلیت می‌گوییم.

مردم فلسطین که در طول سال‌های مقاومت خود گرانبهاترین فداکاری‌ها را کردند، در برابر این جنایت شنیع و خائنانه رژیم صهیونیستی تضعیف نخواهند شد.

این جنایت عزم مردم فلسطین را برای ادامه راه تا رسیدن به پیروزی و رهایی بیشتر خواهد کرد.

ما صریحاً حمایت خود را از تمام اقدامات رهبری جنبش جهاد اسلامی برای پاسخ به تجاوزات و جنایات مستمر آن اعلام می‌کنیم.

۳ روز پیش
۹ نفر از جمله یک دختر ۵ ساله به شهادت رسیده‌اند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۹ نفر از جمله یک دختر ۵ ساله به شهادت رسیده و ۵۵ تن دیگر مجروح شده‌اند.

۳ روز پیش
تصاویر جدید از بمباران‌ها در غزه

تصاویر تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تصاویر تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه 02

۳ روز پیش
رئیس دولت خودگردان فلسطین تجاوز صهیونیست‌ها را محکوم کرد

رئیس دولت خودگردان فلسطین هم این حمله را محکوم کرده و از «جامعه جهانی» خواسته «اسرائیل» را مجبور به توقف این تجاوز علیه مردم فلسطین کند.

۳ روز پیش
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، کمیته‌های مقاومت و جنبش مجاهدین فلسطین خواستار بسیج همه رزمندگان شدند

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، کمیته‌های مقاومت و جنبش مجاهدین فلسطین نیز جداگانه خواستار «بسیج همه رزمندگان» برای پاسخگویی به این جنایت شده‌اند.

۳ روز پیش
حماس: دشمن صهیونیستی متحمل تمام عواقب این تجاوز وحشیانه خواهد بود

به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: «ما تأکید می‌کنیم که دشمن صهیونیستی به تنهایی متحمل تمام عواقب و پیامدهای این تجاوز وحشیانه خواهد بود.»

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در سوگ فرمانده شهید «تیسیر الجباری» هستیم و تأکید می‌کنیم که دشمن به تنهایی «تمام عواقب و پیامدهای» این «تجاوز» را متحمل خواهد شد. جنایات دشمن در هدف قرار دادن مردم ما و قهرمانان مقاومت، باعث ناامیدی [مردم ما] نخواهد شد.»

 

۳ روز پیش
گردان‌های الاقصی: پاسخ ما به اندازه جنایت خواهد بود

به گزارش الجزیره، سخنگوی نظامی گردان شهدای الاقصی گفت: «پاسخ ما به اندازه جنایت خواهد بود و اجازه نمی‌دهیم دشمن هیچ‌یک از جناح‌های ما را در انحصار خود درآورد یا معادلات جدیدی را بر ما تحمیل کند.»

 

۳ روز پیش
ارتش صهیونیستی نیرو‌های ذخیره را احضار کرده است

هاآرتص اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی نیرو‌های ذخیره را احضار کرده و تیپ زرهی "جولانی" و سپاه زرهی را به مرز‌های نوار غزه منتقل کرده است.

۳ روز پیش
آماده‌باش مقر پلیس مرزی در سراسر سرزمین‌های اشغالی

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، نیروی نظامی رژیم اشغالگر اعلام کرد پلیس و مقر پلیس مرزی در سراسر سرزمین‌های اشغالی در حالت آماده‌باش فوری قرار گرفته‌اند.

۳ روز پیش
تغییر مسیر پرواز از فرودگاه بن گورین

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند مسیر هواپیماها در فرودگاه بن گوریون به دلیل احتمال شلیک راکت از نوار غزه تغییر کرده است.

۳ روز پیش
دست به کار شدن مقامات بین‌المللی برای جلوگیری از پاسخ مقاومت

آکسیوس در خبری تایید کرد مقامات مصر، قطر و سازمان ملل با حماس، جهاد اسلامی و رژیم تماس هایی برقرار کرده‌اند تا از تشدید تنش جلوگیری کنند.

۳ روز پیش
تصاویری از خسارت وارد شده در پی بمباران برج فلسطین

خبرگزاری شهاب فلسطین تصاویری از خسارات وارد شده به این خبرگزاری را که در پی بمباران برج فلسطین در غرب شهر غزه رخ داد، منتشر کرد.

برج فلسطین

برج فلسطین

برج فلسطین

۳ روز پیش
تصاویری از شهدایی که در پی تجاور رژیم صهیونیستی جان باختند

خبرگزاری فلسطینی شهاب، تصاویری از شهدای تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

شهدای غزه

شهدای غزه

شهدای غزه

۳ روز پیش
زیاد نخاله: امیدوارم جهان عرب و اسلام در کنار ما ضد تجاوز رژیم صهیونیستی بایستد

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با شبکه المیادین، از جهان اسلام و جهان عرب خواست تا در برابر این تجاوز، در کنار ملت فلسطین قرار بگیرند.

وی در این مصاحبه گفت: ما انتظار داریم جهات عرب و جهان اسلام در کنار ملت ما علیه این تجاوز قرار گیرند.

 

۳ روز پیش
تصاویر از کودکی که در تجاوز راتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

خبرگزاری اسپوتنیک تصاویری از کودکی که در تجاوز جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید، منتشر کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_16434543"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8205834/16434543?width=400&height=300"></script></div>
۳ روز پیش
آمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه آر تی نیز اعلام کرد در پی بمباران رژیم صهیونیستی، سه نفر به شهادت رسیدند که از میان آنها، یک فرمانده برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیده می‌شود. وزارت بهداشت غزه نیز با اعلام افزیش شمار شهدا به ۴ تن، اعلام کرد یکی از شهدا، کودکی ۵ ساله بوده است.

۳ روز پیش
جهاد اسلامی: دشمن، جنگ علیه ملت ما را آغاز کرده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی گفت: دشمن، جنگی را علیه ملت ما آغاز کرده است و همه ما بایستی از خود و ملت مان دفع کنیم.

۳ روز پیش
واکنش وزارت بهداشت نوار غزه

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: درپی بمباران شهر خان یونس ( در نوار غزه) شماری از شهروندان زخمی شدند.

۳ روز پیش
اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به نوار غزه

سخنگوی نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز از آغاز عملیاتی نظامی ضد جنش جهاد سالامی در نوار غزه خبر داد. رژیم صهیونیستی نام عملیات خود علیه جنبش جهاد اسلامی در غزه را «سپیده دم» نامید.

۳ روز پیش

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

نظر شما