شناسهٔ خبر: 55475869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دریافت گذرنامه در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دریافت گذرنامه به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به زائران و مشتاقان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا هاشمی‌فر گفت: با توجه به افزایش مراجعات به دفاتر پلیس +۱۰ استان اصفهان و تقاضای بی‌شمار متقاضیان دریافت گذرنامه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین، با تلاش کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از هشتم مرداد ماه سامانه نوبت‌دهی اینترنتی دریافت گذرنامه راه‌اندازی شد.

او افزود: متقاضیان دریافت گذرنامه به منظور تسهیل در کار و همچنین صرفه‌جویی در وقت خود می‌توانند به درگاه اینترنتی https://p ۱۰.epolice.ir/p ۱۰ و یا درگاه اصلی http://epolice.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک و محل دفتر، تاریخ و زمان مراجعه خود برای دریافت گذرنامه را تعیین کنند.

هاشمی‌فر از آماده باش ۷۲ دفتر پلیس +۱۰ در استان شامل ۲۳ دفتر در شهر اصفهان و ۴۹ دفتر در شهرستان‌های تابعه برای ارائه خدمات گذرنامه به متقاضیان شرکت در مراسم پیاده اربعین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اولویت خدمات‌رسانی در دفاتر بر اساس نوبت ثبت شده در سامانه خواهد بود از متقاضیان می‌خواهیم پیش از ثبت‌نام در این سامانه به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نکنند.

نظر شما