شناسهٔ خبر: 55460211 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو:

یزدی خواه: فرایندی که در مورد طرح صیانت طی شد قانونی نبود / قرار شده هیات رئیسه مجلس طرح را تدبیر کند+ فیلم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه فرایندی که پیش از این در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی طی شد، قانونی نبود. گفت: قرار بر این شده است که خود هیات رئیسه مجلس این موضوع را تدبیر کند.

صاحب‌خبر -

سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین اخبار از روند بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی اظهارکرد: جلسه رئیس مجلس با برخی از اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برگزار شد ولی اطلاعی از خروجی جلسه ندارم.

وی افزود: قرار بر این شده است که خود هیات رئیسه مجلس این موضوع را تدبیر کند. با این حال اما فرایندی که پیش از این در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی طی شد، قانونی نبود.

یزدی خواه گفت: موضوع طرح صیانت در نهایت باید به یک نتیجه مشخص برسد و کمیسیون فرهنگی و کمیسیون مشترک این آمادگی را دارند که این موضوع را به سرانجام برسانند. هرچقدر که می‌گذرد، نیاز به وجود قانون در فضای مجازی بیش از پیش احساس می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_1751343" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1025225/1751343?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما