شناسهٔ خبر: 55392732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکست آلومینیوم مقابل مس رفسنجان

آلومینیوم اراک نتیجه دیدار تدارکاتی برابر مس رفسنجان را واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

 شاگردان سید مهدی رحمتی که برنامه فشرده‌ای پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر داشته‌اند، در پنجمین روز اردوی خود در تهران، چهارمین دیدار تدارکاتی را مقابل مس رفسنجان انجام دادند.

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۰ امروز یکشنبه در زمین شماره دو دانشگاه تهران مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که این بازی با برتری مسی‌ها همراه بود.

مس رفسنجان در دقیقه ۲ توسط فراز امامعلی به گل رسید، اما در دقیقه ۲۰ با خطای پنالتی که روی میلاد فخرالدینی اتفاق افتاد، اسماعیل شریفات توانست گلزنی کند و کار را به تساوی بکشد.

در ادامه قائم اسلامی‌خواه دروازه آلومینیوم را از روی نقطه پنالتی باز کرد، اما لحظاتی بعد ضربه پنالتی میلاد فخرالدینی از دست رفت تا مس رفسنجان نیمه نخست را با برتری ۲ بر یک به پایان ببرد.

در نیمه دوم مس رفسنجان با گل زودهنگام امید لطیفی پیش افتاد، اما در دقیقه ۶۲ آلومینیوم با حرکت محمدرضا آزادی و پاس این بازیکن، با شوت رضا جبیره گل دوم را به ثمر رساند.

 مس رفسنجان در ادامه توسط امید لطیفی و فرشید باقری مجددا به گل رسید تا این مسابقه تدارکاتی با برتری ۵ بر ۲ این تیم خاتمه پیدا کند.

 آلومینیوم در این دیدار سید مهران موسوی، محمود قائدرحمتی و مصطفی احمدی را دراختیار نداشت و هانسل زاپاتا نیز دقایقی در ترکیب این تیم قرار گرفت؛ ضمن اینکه در زمان گل چهارم مس رفسنجان، آلومینیوم ۱۰نفره بود که با موافقت سرمربی مس، مجددا یک بازیکن به ترکیب اضافه شد.

 گفتنی است، شاگردان سید مهدی رحمتی در دو دیدار تدارکاتی اخیرشان به دو پیروزی مقابل مس کرمان و گل‌گهر سیرجان رسیده بودند.

نظر شما