شناسهٔ خبر: 55392922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مس رفسنجان ۵ - آلومینیوم اراک ۲/ تقابل پرگل مربیان جوان به‌سود ربیعی

تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد در جدال تدارکاتی با نتیجه پرگل پنج بر دو حریف خود آلومینیوم اراک را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه مصاف‌های تدارکاتی تیم‌های لیگ‌برتری پیش از پایان اردوهای آماده‌سازی و شروع فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر، تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۰ در زمین شماره دو دانشگاه تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان ربیعی موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۲ تیم تحت هدایت سیدمهدی رحمتی را با شکست بدرقه کنند.

امید لطیفی (۲ گل)، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه و فرشید باقری گلزنان مس رفسنجان بودند و برای آلومینیوم اراک نیز اسماعیل شریفات و رضا جبیره گلزنی کردند.

مس رفسنجان در دقیقه دو توسط فراز امامعلی به گل رسید، اما در دقیقه ۲۰ با خطای پنالتی که روی میلاد فخرالدینی اتفاق افتاد، اسماعیل شریفات توانست گلزنی کند و کار را به تساوی بکشد.

در ادامه قائم اسلامی‌خواه دروازه آلومینیوم را از روی نقطه پنالتی باز کرد، اما لحظاتی بعد ضربه پنالتی میلاد فخرالدینی از دست رفت تا مس رفسنجان نیمه نخست را با برتری ۲ بر یک به پایان ببرد.

در نیمه دوم مس رفسنجان با گل زودهنگام امید لطیفی پیش افتاد، اما در دقیقه ۶۲ آلومینیوم با حرکت محمدرضا آزادی و پاس این بازیکن، با شوت رضا جبیره گل دوم را به ثمر رساند.

مس رفسنجان در ادامه توسط امید لطیفی و فرشید باقری مجدداً به گل رسید تا این مسابقه تدارکاتی با برتری ۵ بر ۲ این تیم خاتمه پیدا کند.

در زمان گل چهارم مس رفسنجان، آلومینیوم ۱۰ نفره بود که با موافقت سرمربی مس، مجدداً یک بازیکن به ترکیب اضافه شد.

نظر شما