شناسهٔ خبر: 55350590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خسارت بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت‌های جوادآباد ورامین

بخشدار بخش جوادآباد ورامین گفت: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن خدادادی بخشدار جوادآباد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران بخشداری جواد آباد با اعلام سطح نارنجی هشدار وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان تهران، از ابتدای روز گذشته در آماده باش کامل به سر برده و با هماهنگی ایجاد شده بین دهیاران، تلاش کردند تا مناطق سیل‌خیز را شناسایی و نسبت به رفع گرفتگی جوی‌ها و انهار اقدام کنند.

وی گفت: با اقدامات مناسب انجام گرفته از سوی مدیریت بحران بخشداری و دهیاران، مشکل آبگرفتگی در معابر روستایی به سرعت رفع شد ولی وزش شدید باد باعث شکستن تعدادی درخت، واژگون شدن تیرهای برق و وارد شدن خسارت به برخی از گلخانه‌های سطح بخش جوادآباد شد.

بخشدار بخش جوادآباد با اشاره به عبور رودخانه شور و شیرین از حاشیه بخش جوادآباد و بزرگراه قم – گرمسار، افزود: با توجه به اقدامات انجام گرفته در خصوص لایروبی این رودخانه و با وجود عبور حجم بسیار زیاد آب از آن، مشکلی در خصوص ورود آب به مسیرهای اصلی ایجاد نشد.

خدادادی بیان کرد: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی، در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران، زیرگذرهای این بخش دچار آبگرفتگی شد که بلافاصله با حضور عوامل امدادی و آتش‌نشانی، این مشکل برطرف و در همان ساعات اولیه تردد به‌طور عادی برقرار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما