شناسهٔ خبر: 55349417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احتمال افزایش مصدومان در سیلاب امامزاده داوود (ع) تهران

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: جاری شدن سیلاب در منطقه امامزاده داوود (ع) تهران، ۵ مصدوم بر جای گذاشت که به احتمال زیاد، تعداد مصدومان افزایش پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جعفر میعادفر در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۵ صبح شبکه خبر افزود: در ساعت یک و سی و شش دقیقه بامداد تماسی از مردم محلی مبنی بر وقوع سیل و هجوم گل و لای به منطقه امامزاده داوود (ع) گزارش شد.

وی با بیان اینکه با توجه به منطقه و وضعیت راه آن جا همه امکانات را پیش از اینکه راه بسته شود به محل امامزاده داود (ع) منتقل کردیم، ادامه داد: اکنون یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس در محل حادثه و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در روستای «کن» در پایین دست محل حادثه حضور دارند.

<div id="video-display-embed-code_8316447"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3523757/8316447?width=600&height=350"></script></div>

میعادفر با اشاره به اینکه معاون عملیات در صحنه حضور دارد، افزود: گزارش‌های میدانی حاکی از وجود حجم وسیعی از گل و لای در محوطه آنجاست و تعدادی از خودرو‌ها زیر گل و لای ماندند و پنج مصدوم، اکنون در اتوبوس آمبولانس مستقر و تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان‌های امدادی حضور پیدا کردند مسیر، مقداری بسته و انتقال مصدومان به پایین دست کمی با مشکل مواجه شده است که امیدواریم عوامل نیروی انتظامی بتوانند مسیر را باز کنند و بتوانیم بیماران نیازمند اقدامات درمانی بیشتر را از طریق آمبولانس‌ها به پایین دست انتقال دهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بیمارستان های حضرت رسول (ص) و شهدای تجریش در آماده باش کامل هستند، گفت: با توجه به حجم وسیع گل و لای احتمال دارد افرادی در زیر آن مانده باشند و با توجه به اینکه برق منطقه قطع و امداد رسانی با مشکل مواجه شده است، همکاران هلال احمر در محل حضور یافتند و اورژانس هوایی نیز در آماده باش است تا به محض طلوع آفتاب، پروازی را در منطقه داشته باشیم و اوضاع را بررسی کنیم و در صورت بسته بودن راه، بتوانیم مصدومان را از طریق اورژانس هوایی منتقل کنیم.

میعادفر به مردم منطقه توصیه کرد با توجه به وضعیت راه و اینکه تنها یک خودرو می تواند در آن جاده حرکت کند از هجوم برای کمک رسانی خودداری کنند زیرا سازمان های امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: تردد در این مسیر نباید انجام شود تا بتوانیم امداد رسانی و خدمات را به آسانی انجام دهیم.

نظر شما