شناسهٔ خبر: 55345578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

نیروهای امدادی و ارزیاب در روستای بارده حضور دارند/ پیگیری جبران خسارت ها در این روستا

غلامعلی حیدری گفت: ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به صورت میدانی از روستای بارده بازدید کرد، نیروهای امدادی در محل حضور دارند و ارزیاب ها برای برآورد خسارت اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری صبح امروز در روستای سیل زده بارده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس هشدارهای هواشناسی که قبلا اعلام شده بود ستاد بحران این استان روز چهارشنبه تشکیل و تقسیم کار شد.

وی افزود: به فرمانداران و کلیه اعضای ستاد بحران ماموریت چهارمحال و بختیاری آماده باش داده و مرخصی ها لغو شد، بخشداران، دهیاران و ... درخصوص وظایف خود توجیح شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه به دلیل تمهیدات اندیشیده شده و آمادگی مناسبی که وجود داشت با وجود بارندگی شدید، تلفات جانی از هیچ منطقه در استان گزارش نشده است.

حیدری عنوان کرد: تعداد قابل توجهی مسافر و گردشگر در کنار تفرجگاه های استان حضور یافته بودند که با حضور نیروهای امدادی به خارج از مناطق خطر هدایت شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از روستاهایی که آسیب جدی دید بارده بود که به موقع نیروهای امدادی در محل حضور پیدا کردند، اگر حضور به لحظه این نیروهای امدادی نبود خسارات شدیدتر می شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران استان به صورت میدانی از روستای بارده بازدید کرد، نیروهای امدادی در محل حضور دارند و ارزیاب ها برای برآورد خسارت اعزام شدند.

حیدری تاکید کرد: پیگیری های لازم انجام می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت های ناشی از سیل که به مردم وارد شده است جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما