شناسهٔ خبر: 55337950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بارش‌ باران از امشب در اصفهان اوج می‌گیرد/کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دما در استان

احتمال وقوع بارش در کلانشهر اصفهان از عصر امروز است و فردا جمعه در طول روز بارش‌های خوبی را در این شهر انتظار داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، بر اساس اعلام هواشناسی استان اصفهان، سامانه ناپایدار بارشی از امروز تا شنبه هشتم مردادماه در استان فعال است و با فعالیت سامانه مونسونی طی این مدت، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید نیمه جنوبی و شمال شرق استان را فرا می‌گیرد.

در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد، انتظار می‌رود بارش‌ها تا امشب یکنواخت‌تر و با شدت بیشتری شکل بگیرد و در مجموع بارش‌ها در نیمه جنوبی استان به لحاظ میلیمتری بیشتر خواهد بود.

احتمال وقوع بارش در کلانشهر اصفهان از عصر امروز است و فردا جمعه در طول روز بارش‌های خوبی را در این شهر انتظار داریم.

اوج فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز تا پایان روز جمعه پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد در مناطق پر بارش محتمل است.

کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دما در استان اصفهان

دمای هوا در استان اصفهان سه تا پنج درجه‌ای طی ۲۴ ساعت آینده کاهش دارد؛ بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در ساعات پیش رو خواهند بود.

48

نظر شما