شناسهٔ خبر: 55333741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همه راه‌های مواصلاتی در استان تهران باز است/ شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون هیچ مسیر مسدود در محورهای استان تهران نداریم، گفت: هشدارهای هواشناسی برای امشب و فرداشب نیز وجود دارد و توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به وقوع سیلاب و وضعیت جاده‌ها اظهار کرد: باتوجه به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، راهداری استان با ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۴۵۰ نیرو در ۱۲ شهرستان از شب گذشته در حال آماده باش بودند. 

وی گفت: از حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز، بارش‌های رگباری و سیل‌آسا شروع شد و در شهرستان‌های شمیرانات، پردیس، دماوند و پاکدشت شاهد ریزش سنگ‌ها، جاری شدن رسوبات همراه با گل و لای و چوب و درخت و تخریب تابلوهای علائم راهنمایی بودیم.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه هیچ راه مسدود در استان نداریم، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته، همه محورهای برون‌شهری اصلی و فرعی در استان تهران باز و ترددها برقرار است و در برخی مسیرها مانند محور تهران-مشهد در محدوده شهرستان پاکدشت و مسیر روستایی بخش رودهن در شهرستان دماوند بخش‌هایی دچار تخریب شده که تردد کند است و همکاران درحال ایمن‌سازی هستند.

مصدقی با اشاره به سیلاب امامزاده داود بیان کرد: با اینکه بخش کن امامزاده داود خارج از حوزه راهداری است، هم اکنون ۵ دستگاه ماشین آلات به همراه نیروهای امدادی در حال ریزش برداری و کمک به آسیب دیدگان در این منطقه هستند. 

وی ادامه داد: محور هراز در محدوده استان مازندران مسدود است اما در محدوده استان تهران مشکلی وجود ندارد و شهروندان برای تردد به استان‌های شمالی بهتر است از محور فیروزکوه یا آزادراه تهران-شمال حرکت کنند. 

معاون راهداری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هشدارهای هواشناسی برای امشب و فرداشب نیز وجود دارد و نیروهای امدادی همچنان درحال آماده هستند لذا شهروندان طی ۴۸ ساعت آینده از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ی

نظر شما