شناسهٔ خبر: 55327499 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

محتواهای ویدئویی در اینستاگرام بیشتر می‌شوند

ايسنا : مدیر اینستاگرام در پاسخ به انتقادها نسبت به تمرکز این پلتفرم شبکه اجتماعی به پست‌های ویدئویی، به روشن‌گری درباره این تغییرات و آزمایش‌ها پرداخت. آدام موسری، مدیر اینستاگرام با ارسال پست ویدئویی در توییتر اظهار کرد: فید آزمایشی متمرکز به ویدئو در این پلتفرم هنوز خوب نیست و باید پیش از اینکه برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود، بهبود پیدا کند. با این حال وی تاکید کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب‌ناپذیری به مرور زمان، ویدئو محور خواهد شد، زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می‌گذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپ‌های ویدئویی بیشتر، عادت کنید. موسری همچنین از پست‌های توصیه شده در فیدهای کاربران دفاع کرد و مدعی شد این موثرترین و مهم‌ترین راه برای رشد مخاطبان تولیدکنندگان محتوا است. کاربران اگر علاقه ندارند، می‌توانند همه توصیه‌ها را برای مدت یک ماه غیرفعال کنند.

نظر شما