شناسهٔ خبر: 55314790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دولت:

دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد

بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد، گفت: امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی فراهم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در جلسه دولت حدود ۲۰ مصوبه به تصویب رسید، گفت: وزیر اقتصاد گزارش خوبی از سامانه‌ای ارائه کرد که آماده شده است و در این روزها رونمایی خواهد شد. 

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی فراهم شد، گفت: سهامداران می‌توانند از سهام خود به عنوان وثیقه استقاده کنند و به سهولت تسهیلات بانکی دریافت کنند. دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد.

 

وی درباره آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان با بیان اینکه هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین‌نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد، گفت: بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد اصلاح قرار گرفت و بخشی از ایرادات نیازمند بحث بیشتری بود و به کمیسیون بازگشت تا مجددا پس از بحث و بررسی نهایی، در صحن دولت تصویب شود.

 

بهادری جهرمی با بیان اینکه کلیت آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نهایی شده است، گفت: این کلیت قابلیت اجرا دارد و ان‌شاالله مسیر رتبه‌بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش برود.

پایان پیام/50

نظر شما