شناسهٔ خبر: 55312915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سخنگوی دولت: اصلاح برخی از ایرادات آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان| آیین‌نامه قابلیت اجرا دارد

سخنگوی دولت گفت: هیات تطبیق مصوبات مجلس ایراداتی به آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان گرفته بود و در جلسه امروز دولت، بخشی از ایرادات اصلاح شد و بخشی نیز نیازمند اصلاح است که انجام خواهد گرفت. کلیات آیین‌نامه نهایی است و قابلیت اجرا دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و تسلیت هموطنان در سیل استان فارس، اظهار کرد: امروز در جلسه دولت حدود ۲۰ مصوبه به تصویب رسید.

وی افزود: وزیر اقتصاد گزارش خوبی از سامانه‌ای ارائه کرد که آماده شده است و در این روز‌ها رونمایی خواهد شد.  

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی فراهم شد و سهامداران می‌توانند از سهام خود به عنوان وثیقه استقاده کنند و به سهولت تسهیلات بانکی دریافت کنند. دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد.

وی در خصوص آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین‌نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد؛ بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد اصلاح قرار گرفت و بخشی از ایرادات نیازمند بحث بیشتری بود و به کمیسیون بازگشت تا مجددا پس از بحث و بررسی نهایی، در صحن دولت تصویب شود.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: کلیت آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نهایی است و قابلیت اجرا دارد و ان‌شاءالله مسیر رتبه‌بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش برود.

نظر شما