شناسهٔ خبر: 55300181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حماس: سیاست تخریب خانه‌های فلسطینیان راه به جایی نمی‌برد

یکی از رهبران حماس تاکید کرد که ادامه تخریب خانه‌های اسرا و مجریان عملیات‌های مقاومتی، با هدف در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین و بازداشتن آنان از ادامه مقاومت و رویارویی با اشغالگران صهیونیست انجام می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، فازع صوافطه از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که ادامه تخریب خانه‌های اسرا و مجریان عملیات‌های مقاومتی، با هدف در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین و بازداشتن آنان از ادامه مقاومت و رویارویی با اشغالگران صهیونیست انجام می‌گیرد.

 

صوافطه تصریح کرد که این اقدامات سرکوبگرانه هیچ فایده‌ای ندارد و هرگز نمی‌تواند ملت فلسطین را از ادامه مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود بازدارد.

 

رژیم صهیونیستی که در مقابل عملیات های ضد صهیونیستی فلسطینیان به نوعی مستاصل شده، اعلام کرده که خانه مجریان این نوع عملیات ها را تخریب می کند و تا کنون نیز این ساست را دنبال کرده است.

 

دیشب و امروز نیز 3 خانه مجریان عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری تخریب کرده است.

 

البته این سیاست رژیم اشغالگر نتوانسته است بازدارندگی ایجاد کند و همچنان عملیات ها در قدس و کرانه باختری و حتی مناطق اشغالی 1948 رو به افزایش دارد.

 

از سوی دیگر نظامیان صهیونیستی بدون هزینه نمی توانند اقدام به تخریب منازل فلسطینیان کنند زیرا جامعه فلسطین اقدام به مقابله با اشغالگران کرده و بارها موفق شده اند تا نظامیان را فراری دهند.

نظر شما