شناسهٔ خبر: 55254769 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی: شعله‌های مقاومت همچنان امنیت اسرائیل را متزلزل می‌کند

ایوب حطاویان

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال شهادت دو جوان اهل نابلس به دست نیروهای صهیونیستی در بیانیه‌ای با سوگواری برای‌ آنها تاکید کرد که شعله‌های مقاومت همچنان امنیت اسرائیل و نیروهای تروریستی‌اش را با تمام قوا متزلزل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز(یک‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: باید شجاعت تیپ نابلس و همه مبارزان قهرمان مقاومت در "جبل النار" را ستود که تمام معانی قهرمانی و گسترش گردان‌های جنگی در شهرهای کرانه باختری را در خود جای داده است و به کابوسی هولناک برای رژیم صهیونیستی مبدل شده است.

این جنبش در ادامه بیانیه‌ خود آورده است که مردمان فلسطین خون این شهیدان را فراموش نخواهند کرد و راه‌ آنها را تا پیروزی و آزادی تمامی سرزمین‌های فلسطین ادامه خواهند داد.

این جنبش از توده‌های مردم خواست تا در کنار مبارزان مقاومت که با تمام قوا از سرزمین و کرامت فلسطین دفاع می‌کنند گرد هم آیند و همه ابزارهای حمایتی و حفاظتی لازم برای آنها را در برابر اسرائیل فراهم کنند.

پیشتر جنبش حماس و وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌هایی جداگانه، شهادت دو جوان فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی در نابلس را محکوم کردند.

هلال احمر فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که "عبود صبح" و "محمد العزیزی"، دو جوان ۲۹ و ۲۲ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر نابلس به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین همچنین گزارش داد که ۹ فلسطینی دیگرنیز در یورش صهیونیست به نابلس زخمی شدند.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای اسرائیل در حال انجام فعالیت‌های نظامی در شهر نابلس هستند و یک درگیری مسلحانه میان افراد مسلح فلسطینی و نیروهای ارتش رخ داد.

انتهای پیام

نظر شما