شناسهٔ خبر: 55207713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق مسلح تحت پوشش مسافرکش در البرز دستگیر شد 

کرج - ایرنا- رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که تحت پوشش مسافرکش اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان کرده بود ، در این استان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد نادر بیگی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه راننده یک دستگاه خودرو سواری از وی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.
وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که در محدوده پل فردیس به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ که راننده آن ماسک بر روی صورت داشت شدم که پس از سوار شدن متوجه شدم درب سمت شاگرد خودرو فاقد دستگیره می باشد و راننده پس از طی مسافتی یک قبضه کلت کمری را به سمت صورتم نشانه گرفته و از مسیر خارج و پس از آن تمامی اموال و کارت بانکی بنده را به سرقت برد.
نادربیگی  گفت: با توجه به اظهارات شاکی، بررسی سوابق متهمان  سابقه دار که به شیوه و شگرد مشابه مرتکب جرم شده بودندآغاز شد که در نهایت شاکی پرونده موفق به شناسایی چهره سارق مسلح در بین تصاویر متهمان سابقه دار شد.
وی  اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق مسلح شده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر که متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دارای بیش از ۱۵ فقره سرقت بعنف به شیوه مسافرکشی است .
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما