شناسهٔ خبر: 55182747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تداوم گرمای هوا امروز در اردبیل / کاهش محسوس دما از فردا تا اواسط هفته آینده

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای گرم امروز در استان خصوصا در شهرهای شمالی تداوم خواهد داشت اما از فردا تا اواسط هفته آینده هوا خنک‌تر می شود.

صاحب‌خبر -

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، امروز(چهارشنبه 29 تیرماه) ضمن تداوم شرایط پایدار جوی، آسمان استان صاف بوده و هوای گرم(در مناطق شمالی و نوار غربی استان هوای بسیار گرم) همچنان تداوم خواهد داشت. 

وی افزود: این در حالی است که به دلیل وزش باد خزری(گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) در مناطق مرکزی و بویژه نوار شرقی استان مقداری از گرمای هوا نسبت به روزهای قبل کاسته می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با شمالی شدن وزش باد و گذر موج ضعیف از منطقه، در بیشتر نواحی استان(بخصوص در مناطق مرکزی و شمالی) علاوه بر وزش باد و ابرناکی دمای هوا نیز بطور نسبی کاهش می یابد.

محمدی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده(اول مرداد ماه) با تقویت سامانه ناپایدار جوی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق همراه با مه و بارش پراکنده پیش بینی می شود؛ شرایط ناپایدار جوی همراه با هوای بسیار خنک تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

نظر شما