شناسهٔ خبر: 55177070 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز به کار نمایشگاه صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی در مشهد آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

علی جلوه معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به همت شرکت برتر ملل هیراد پارس آوین و با حضور نمایندگانی از کشور‌های چین، امارات، تایوان و ترکیه و همچنین ۵۸ شرکت از استان خراسان رضوی و ۳۰ شرکت از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم، تبریز، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، یزد، اراک، لرستان و البرز گشایش یافته است.

او افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه پتروشیمی، تولید و فروش صنایع پلاستیک و مواد اولیه، گرانول، مستربچ و کامپاند است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: ایجاد بازار‌های جدید در جهت فروش هر چه بیشتر تولیدکنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، معرفی کالا با کیفیت ایرانی و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی و جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و صنایع وابسته در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نظر شما