شناسهٔ خبر: 55084710 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد

برای نخستین بار در کشور، نمایشگاه تخصصی خانواده در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن همه تلاشش را می‌کند تا از طریق خانواده به جامعه ما آسیب بزند و هدفش فرهنگ دینی ما است و ما باید با آگاهی کامل در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت الله صدیقی گفت: جلوه ولایت در خانواده و مادران پاکدامن و خوب است و آبروی امروز جامعه ما از خانواده‌های پاکدامن و خوب است.

او گفت:جامعه سالم معلول خانواده سالم است و جامعه‌ای که در آن خانواده سالم باشد جامعه سالم است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌خواهید همه چیز داشته باشید و به همه چیز برسید باید خانواده هایمان را الهی به با آوریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشهد گفت: باتوجه به اینکه عنوان این نمایشگاه خانواده است مقرر شد که در دوازده گروه طبقه بندی و موضوعات نمایشگاهی در دو قسمت اصلی برنامه ریزی شود.

رضایی گفت: گروه‌هایی که در نمایشگاه پیش بینی شده گروه خانواده پوشش و عفاف، گروه خانواده و تغذیه غذا‌های سنتی و ارگانیک که در آن نیز غذا‌های سنتی و طبیعی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

او گفت: گروه دیگر گروه خانواده، تفریح، نشاط و سفر است که با مدیریت میراث فرهنگی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: گروه بعدی نیز گروه عفاف در معماری است که به موضوع تغییرات معماری ایرانی و اسلامی با همکاری دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علمی کاربردی اختصاص پیدا کرده است.

رضایی گفت: گروه بعدی اختصاص یافته گروه خانواده و فضای مجازی است که به همین منظور در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، تولید کلیپ، مسابقه دوبله فیلم و سرگرمی برگزار خواهد شد.

او گفت: با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است بخشی تحت عنوان خانواده و ایثار و شهادت داشته باشیم که در آن خوانش وصایای شهدا با موضوع عفاف و حجاب صورت خواهد گرفت.

نظر شما