شناسهٔ خبر: 55147519 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۶ تفاهم‌نامه پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی در آذربایجان‌غربی منعقد شد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: تفاهم‌نامه پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی با همراهی ۲۶ دستگاه اجرایی پرمخاطب در استان منعقد شد.

صاحب‌خبر -

منصور میرزایی گفت: این دستگاه های اجرایی و خدماتی، مخاطب بیشترین درخواست ها در سامانه ۱۱۱ (سامانه ارتباط مردم و دولت) بودند.

او گفت:این تفاهم‌نامه در ۱۰ ماده و پنج تبصره به ‌منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود بین مدیران سامانه ۱۱۱ استان آذربایجان غربی و دستگاه‌های خدمت رسان منعقد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: این توافق ها با هدف پاسخگویی صحیح و سریع به درخواست‌های مردمی، ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، تدوین روشی کم‌هزینه برای مردم در ارائه تقاضاها و عدم مراجعه مستقیم و غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است.

میرزایی گفت:رویکرد دولت سیزدهم، پاسخگویی سریع به مردم است و در این راستا ظرفیت های موجود به‌کارگیری می‌شود تا رضایت‌مندی عمومی حاصل شود.

نظر شما