شناسهٔ خبر: 55145260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واعظ آشتیانی : رد صلاحیتم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به من ابلاغ نشده است

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص رد صلاحیتم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هنوز ابلاغی به من نشده است.

صاحب‌خبر -

هشتم شهریورماه جاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در حالی برگزار می شود که گفته می شود امیر رضا واعظ آشتیانی، محمد آخوندی و علیرضا اسدی سه نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال به دلیل نقص مدارک، صلاحیت شان برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید نشده است.

این ۳ نامزد احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مراحل قانونی ثبت نام را طی کردند، اما سایت ثبت نام اینترنتی ساعت ۴ بعدازظهر بسته شد و آن‌ها تاییدیه ۵ نفر از اعضای مجمع فدراسیون را نداشتند تا مدارک خود را تکمیل کنند.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره رد صلاحیت شدن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال  گفت: این خبر تکراری و قدیمی است، چرا که همان شب پایان ثبت نام این خبر رسانه ای شد. البته رد صلاحیت من ، آخوندی و اسدی هنوز به ما ابلاغ نشده است.

واعظ آشتیانی گفت: مدارک ما ۳ نفر کامل است، اما به علت بسته شدن سایت ثبت نام اینترنتی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۵ نفر از اعضای مجمع نتوانستند تاییدیه ما را امضا کنند.

او گفت: طبق قانون انتخابات، اعضای کمیته وضعیت ۷روز فرصت دارند تا پرونده را رسیدگی کنند و اگر مدرکی نقص داشته باشد به نامزد اعلام می کنند و کمیته بدوی ۳ روز به نامزد فرصت می دهد تا نقص مدرک را برطرف کند و بعد از آن تصمیم گیری می کند، اما تا این لحظه کمیته بدوی حرفی نزده است.

نظر شما