شناسهٔ خبر: 55141084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

در گفت وگو با دیده بان ایران بیان شد:

واکنش نماینده مجلس به سوالی در خصوص اظهارات اخیرش درباره خبرنگاران/ حجت الاسلام جلالی: خبرنگار هنوز دهانش را باز نکرده می‌توانم بفهمم چند مرده حلاج است!

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در برابر اظهارات اخیرش درباره رسانه ها و خبرنگاران به دیده بان ایران گفت: خبرنگار هنوز دهانش را باز نکرده من می‌توانم بفهمم که دنبال چه چیزی است و چند مرده حلاج است!

صاحب‌خبر -

به گزرش سایت دیده بان ایران؛ یک نماینده مجلس به مصاحبه خود درباره حاشیه ساز بودن خبرنگاران واکنش نشان داد. حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال  دیده‌بان ایران درباره اظهارات اخیرش درباره خبرنگاران گفت: سوالت را بپرس تا بفهمم خبرنگار دَغدغه‌مند هستی یا حاشیه‌ساز!

جلالی در ادامه تصریح کرد: سوالت را بپرس تا بگویم چند مَرده حلاج هستی! خبرنگار هنوز دهانش را باز نکرده من می‌توانم بفهمم که دنبال چه چیزی است و چند مرده حلاج است!

این نماینده مجلس در خصوص اظهارات اخیرش که اذعان کرده بود "ولنگارتر از جامعه فعلی در کجا وجود دارد که خبرنگاران مرتب زمینه‌سازی می‌کنند؟! گشت ارشاد کجاست؟ اگر خبرنگاران می‌گذاشتند، کشور آرام بود اما نمی‌گذارند!" گفت: با خبرنگاران حاشیه‌ساز مصاحبه نمی‌کنم!

این نماینده عضو جبهه پایداری پس از این اظهارات تلفن را قطع کرده و به تماس‌های مکرر خبرنگار دیده‌بان ایران پاسخ نداد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که این نماینده مجلس پیشتر در انتقاد به خبرنگاران گفته بود که «ولنگارتر از جامعه فعلی در کجا وجود دارد که خبرنگاران مرتب زمینه‌سازی می‌کنند؟ به محض اینکه فردی می‌خواهد یک قدم بردارد، از اسلام و قرآن می‌گویند. در کشور ۸۰ میلیونی، دیگر چیزی از باورها و ارزش‌ها باقی مانده است؟ گشت ارشاد کجاست؟ اگر خبرنگاران می‌گذاشتند، کشور آرام بود اما نمی‌گذارند.».

گفتنی‌ است سایت دیده‌بان ایران آمادگی این را دارد که اظهارات تا توضیح نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی را در خصوص آنچه که در بالا به آن اشاره داد با منتشر کند.

 

 

منبع دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما