شناسهٔ خبر: 54051345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

توضیح نماینده مردم لردگان درباره مصاحبه منتشر شده در دیده بان ایران: رسانه های خارج از ایران غیرحرفه ای عمل کردند

حسین بامیری، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره مصاحبه منتشر شده اش در دیده بان ایران منتشر کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین بامیری، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی  در توضیحی درباره مصاحبه منتشر شده در خصوص موج اعتراضات چند روز اخیر در حوزه انتخابیه اش به سایت دیده‌بان ایران گفت:  به دنبال انتشار مصاحبه اینجانب با سایت دیده بان ایران متاسفانه برخی رسانه ها در اقدامی غرض ورزانه و خلاف اصول حرفه ای روزنامه نگاری و خبر رسانی صحیح تنها سه خط از مصاحبه اینجانب را منتشر کردند و از انتشار کامل مصاحبه خودداری کردند. من در آن مصاحبه گفتم که « خواهش بنده از اصحاب رسانه این است که مردم را نگران‌تر از این نکنید. اصحاب رسانه و قلم باید دست در دست ما نمایندگان مجلس و دولت به بهبودی شرایط کمک کنند! باید همگی بدون در نظر گرفتن احساسات و هیجانات کمک کنیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.» 

اما متاسفانه چند رسانه خارج از کشور در اقدامی غیر اخلاقی و البته غیر حرفه ای فقط چند خط از مصاحبه را منتشر کرد؛ انتظار می رفت همه مصاحبه اینجانب مورد قضاوت قرار گیرد. به عنوان نماینده  مردم شریف لردگان بارها نسبت به وضیت معیشت مردم در صحن علنی مجلس به دولت تذکر و از وزرا سوال کرده ام. اینکه عده ای خارج نشین  با انتشار غیر حرفه ای، گزینشی و غرض ورزانه بخواهند مردم را برنجاند مسئله ای واضح و مبرهن است. امیدواریم با هوشیاری مردم ایران توطئه ها خنثی و به رسانه دیده بان ایران  که بنابر وظیفه حرفه ای خود متن مصاحبه را کامل منتشر کردند عنایت شود.

متن مصاحبه را اینجا بخوانید 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما