شناسهٔ خبر: 55138552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار فارس:

ساماندهی سهمیه سوخت ناوگان باری و بخش کشاورزی

استاندار فارس با اشاره به اهمیت مقابله قانونی و شدید با هرگونه تخلف در زمینه قاچاق سوخت و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه، بر لزوم اجرای اقداماتی برای ساماندهی سهمیه سوخت واقعی و مورد نیاز ناوگان حمل کالا و بخش کشاورزی با استفاده از روش‌های متداول، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان فارس که به «قاچاق سوخت» اختصاص داشت، گفت: جدول زمان بندی برای اتصال صنایع استان به گاز توسط سازمان صمت و پخش فرآورده های نفتی استان در قالب تفاهم نامه تدوین شود.

به نقل از استاندرای فارس، ایمانیه قاچاق سوخت از طریق ناوگان حمل ونقل و بارنامه های جعلی را مورد اشاره قرار داد و با تاکیدبر لزوم ساماندهی سوخت ناوگان حمل کالا، گفت: سامانه سپهتن و gps با همکاری پخش فرآورده های نفتی و راهداری و حمل و نقل استان طی 6 ماه روی خودروهای ناوگان حمل و نقل کالا نصب و واگذاری سوخت با محاسبه پیمایش صحیح به خودروهای باری انجام شود.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم برخورد شدید و قانونی با شرکت های حمل و نقل متخلف در این زمینه گفت: در صورت صدور بارنامه جعلی توسط شرکت های حمل و نقل کالا از فعالیت شرکت جلوگیری خواهد شد و در صورت تکرار پروانه فعالیت باطل می شود.

او در ادامه باتوجه به سواستفاده از سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی و چاه های آب غیرفعال، افزود: با تشکیل کمیته مرکب از سازمان های امنیتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی قاچاق سوخت از طریق سهیمه ماشین آلات کشاورزی غیرفعال پیگیری خواهد شد.

استاندار فارس دستور داد تا اطلاع رسانی وسیع و دقیق در خصوص مصادیق قاچاق سوخت و استفاده غیرمجاز از کارت های سوخت به مردم انجام و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی نیز تا پایان شهریور امسال کامل شود.

ایمانیه همچنین با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت نظارت‌های مردمی برای جلوگیری از وقوع و مبارزه با قاچاق سوخت در استان فارس، خاطرنشان کرد: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان ها با تدوین شاخص ها جزو رتبه بندی فرمانداران استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما