شناسهٔ خبر: 55101258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هاشمی : برخی از افراد در برنامه دوندگان دخالت می‌کنند/ انگیزه‌ای برای زدن رکورد ندارم

دونده کشورمان گفت: مناسفانه دخالت برخی از افراد باعث شد که انگیزه‌ای برای مسابقه دادن نداشته باشم.

صاحب‌خبر -

سجاد هاشمی دونده کشورمان درباره وضعیتش گفت: بعد از مسابقات داخل سالن که ۴۶.۹۶ دویدم و یکصدم مانده بود که رکورد ایران را بزنم، شرایط خیلی خوب بود. البته یکسری اتفاقات رخ داد و تعدای از افرادی که برای فدراسیون  هزینه می‌کنند در کار مدیریت و برنامه ورزشکاران هم دخالت کردند و با وجود اینکه من  می توانستم برای مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا، بازی‌های آسیایی و مسابقات کشور‌های اسلامی آماده شوم، اما متاسفانه با تصمیمات غلط و دخالت‌های یکسری از افراد انگیزه مسابقه دادن  را از دست دادم و  با مشکلات زیادی مواجه شدم. 

من با هزینه شخصی در ترکیه تمرین کردم 

او افزود: بعد از اتفاقات رخ داده به ایران آمدم و یک ماه تمرینی انجام ندادم و از ۱۸ فرورودین ماه با هزینه شخصی خود و  با اطلاع به فدراسیون دو و میدانی  به ترکیه بازگشتم. ۳ ماه در ترکیه بودم و  سپس تصمیم گرفتم که  به ایران بیایم تا در مسابقات باشگاهی شرکت کنم، اما هیچ آمادگی و انگیزه‌ای  برای این مسابقات نداشتم،   چون بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و ضربه بزرگی به ما زد.

هیچ رغبتی برای زدن رکورد در لیگ دو و میدانی نداشتم 

دونده کشورمان درباره قهرمانی اش در ماده ۴۰۰ متر لیگ دو و میدانی گفت: من فقط برای کسب قهرمانی در مسابقات باشگاهی شرکت کردم و هیچ رغبت و انگیزه ای  برای زدن رکورد نداشتم، اما برای مرحله دوم آماده می‌شوم تا رکورد بزنم  و قطعا این اتفاق رخ می‌دهد.

از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی انصراف دادم 

هاشمی درباره غیبتش در مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: با صحبت‌هایی که با دبیر فدراسیون دو و میدانی  و مدیر تیم‌های ملی انجام دادم از حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی انصراف دادم و فعلا در هیچ مسابقه‌ای به جز لیگ دو و میدانی شرکت نمی‌کنم و بعد از آن ببینم که برنامه فدراسیون برای بازی‌های آسیایی و  مسابقات داخل سالن چیست تا براساس آن برنامه ریزی کنم. ما به شرایطی رسیدیم که هر وقت بخواهیم می‌دویم و هر وقت انگیزه نداشته باشیم این کار را نمی‌کنیم و اکنون در موقعیتی هستم که نیاز به رکورد زدن و دویدن خوب ندارم و مربی ام همه چیز را با برنامه جلو می‌برد. در حال حاضر در تیم ذوب آهن حضور دارم  و ان شا الله این تیم قهرمان شود و به حقش برسد.

بیشتر بخوانید

 

نظر شما