شناسهٔ خبر: 55062822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سردار هادیانفر:

بيشترين عامل مرگ و مير در کشور سرعت غيرمجاز

صاحب‌خبر -
بيشترين عامل مرگ و مير در کشور سرعت غيرمجاز
خبرگزاری آریا-رییس پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین عامل مرگ و میر در کشور سرعت غیرمجاز است که باید این سرعت کنترل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار هادیانفر افزود: در جاده‌ها سرعت‌های غیرمجاز رصد می‌شود و اینگونه نیست که جلوی دوربینی سرعت را کم کنید و جریمه نشوید چراکه سرعت میانگین حساب می‌شود.
وی افزود: افزون بر 86 هزار نفر بانوی فرهنگیار ترافیک داریم و به زودی اپلیکیشن کاربردی بازرسان نامحسوس ایجاد می‌شود و فرهنگیاران و بازرسان نامحسوس می‌توانند از آن استفاده کنند.
سردار هادیانفر گفت: پویش 1818 در کشور آغاز شده است، زیرا 18 درصد تصادفات مربوط به افراد کمتر از 18 سال است و تمام این پویش‌ها برای کاهش تصادفات است.
وی با اشاره به وعده قرعه کشی پلیس در سفر‌های نوروزی افزود: افزون بر 12 میلیون راننده داشتیم که هیچ تخلفی انجام ندادند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در مجموع 6 برنده خودرو داریم که یکی از آن‌ها خانم و 5 نفر آقا بودند.
سردار هادیانفر افزود: 30 موتورسیکلت هم به قید قرعه تحویل داده شده است و به نظر ما جوایز منصفانه توزیع شد.
وی ادامه داد: در سه ماهه اول سال یک میلیون و 84 هزار و 464 نقل و انتقال خودرو‌های سبک و سنگین را داشته ایم که 39 درصد افزایش داشته و 153 هزار و 354 دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده است که افزایش 41 درصدی داشته است.
سردار هادیانفر گفت: در 3 ماهه اول سال پلیس راهور 24 میلیون و 960 خدمت ارایه کرده است از جمله گواهینامه، شماره گذاری، اجراییات و تصادفات که نسبت به سه ماهه سال 1400 چهل و دو درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بالای یک میلیون نوبت دهی اینترنتی در سه ماهه اول سال ارایه شده و افزون بر 429 هزار و 719 گواهینامه جدید صادر شده است که در بخش گواهینامه شاهد افزایش 37 درصدی سه ماهه امسال نسبت به سه ماهه 1400 داشته ایم.

نظر شما