شناسهٔ خبر: 55014748 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات پهپادی حزب الله در زمان و مکان مناسب انجام شد

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان گفت پیام عملیات پهپادی اخیر حزب الله در زمان و مکان مناسب بود و خیلی زود اثر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار­ سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد نیوز، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان گفت پیام عملیات پهپادی اخیر حزب الله در زمان و مکان مناسب بود و خیلی زود اثر کرد.

 شیخ نبیل قاووق گفت: لبنان به خاطر معادلات، جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و دستاورد‌های مقاومت در طول چهل سال گذشته، با عزت‌تر و نیرومندتر از گذشته شده و مقاومت، امروز به یک گنج راهبردی و سپر لبنان و سنبل و پرچمدار عزت لبنان تبدیل شده است و این مقاومت بود که به تکلیف خود عمل کرد وظیفه‌ای که در راستای خدمت به مردم لبنان و حفظ کرامت و شرافت و ثروت‌های این کشور است.

وی افزود پیام عملیات پهپادی اخیر حزب الله در زمان و مکان مناسب بود و خیلی زود اثر کرد و یک پیام صد در صد ملی بود و کاملا لبنانی و هدفمند بود و هیچ ارتباطی به مذاکرات ایران یا سفر مقامات آمریکا به منطقه ندارد.

عضو شورای مرکز جنبش حزب الله لبنان خاطرنشان کرد عملیات پهپادی اخیر، اسرائیل را درگیر یک سری معادلات و محاسبات جدید کرد و شرایط مابعد از این عملیات با شرایط ماقبل آن بسیار متفاوت شده است. میزان خشم دشمن از قدرت پهپادی حزب الله دلیلی بر درستی موضع مقاومت است.

شیخ نبیل قاووق همچنین تصریح کرد مواضع مقامات لبنانی باید باعث تقویت جایگاه و موقعیت مذاکراتی کشور شود و راه را به روی دخالت‌های خارجی و دیکته‌های سفارتخانه‌ها ببندد. این بار ثروت‌ها و منابع لبنان از سوی دشمن تهدید شده است و دیگر کسی حق ندارد تسلیم آقا یا خانم سفیر شود حال این آقا یا خانم سفیر هر کسی که می‌خواهد باشد.

نظر شما