شناسهٔ خبر: 55009181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

بیش از ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذرهای عید قربان در استان زنجان فعال می‌شوند

زنجان-ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور ساماندهی، جمع آوری و توزیع نذورات عید قربان بیش از ۲۰۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات در استان زنجان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد جباری، روز شنبه در جمع خبرنگاران، از آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری و توزیع نذور مردمی در روز عید قربان خبر داد و افزود: ۲۳۸ پایگاه برای جمع آوری نذور هم استانی های خیر در استان زنجان برپا می‌شود.

وی با بیان  اینکه  مردم خیر و نیکوکار استان در مناسبت های مختلف از جمله عید قربان و غدیر با ذبح قربانی وکمک به نیازمندان صحنه های زیبایی از انفاق، ایثار و احسان خلق می کنند گفت: همه دفاتر کمیته امداد ،۱۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان، مساجد و پایگاههای روستایی شورای زکات این نهاد، در روز عید  قربان آماده جمع آوری دام زنده، گوشت نذری و وجوه نقدی، جهت توزیع بین نیازمندان هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان، در ادامه  به نحوه توزیع نذورات جمع آوری شده هم اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز نیکوکاری، هیئت امنای مساجد و دفاتر این نهاد با نیازسنجی انجام گرفته و با اولویت بندی نیازمندان در هر محله، اقدام به توزیع نذور در همان روز عید قربان می کنند و مبالغ نقدی نیز به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز می شود.

جباری با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار استان با برنامه های این نهاد، از روش های مشارکت در این طرح خبر داد وگفت: خیران نیک اندیش از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه و مراکز نیکوکاری این نهاد  در سطح استان به صورت حضوری و یا از طریق کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰  بصورت غیرحضوری در کمک به نیازمندان سهیم شوند.

نظر شما