شناسهٔ خبر: 5500462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اراده واقعی برای مبارزه با تروریسم در منطقه وجود ندارد

رئیس مجلس سوریه در نشست مشترک خبری با رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: با وجود قطعنامه های شورای امنیت، حمایت های مالی از تروریسم ادامه دارد. وی تاکید کرد: از کمک های ملت، دولت و رهبری ایران به سوریه در مبارزه با تروریسم تشکر می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی اللحام که یکشنبه شب در صدر یک هیئت به تهران سفر کرده است، ظهر امروز در نشست مشترک خبری با علی لاریجانی، همتای ایرانی خود شرکت کرد. 

 

مقام عالی رتبه مجلس سوریه با بیان اینکه اراده واقعی برای مبارزه با تروریسم در منطقه وجود ندارد، تاکید کرد: با وجود قطعنامه های شورای امنیت، حمایت های مالی از تروریسم ادامه دارد.

 

لحام در این نشست خبری گفت: سوریه از ایران به علت کمک هایش تشکر می کند.

 

وی با بیان اینکه حمایت های ایران تاثیر بسیاری بر ملت سوریه داشته است، افزود:. ایران همچنان عامل ثبات در منطقه خواهد ماند

 

رئیس مجلس سوریه درباره خطر تروریسم در منطقه نیز هشدار داد و تصریح کرد: عراق و سوریه با خطر هجوم تکفیری ها رو به رو هستند.

 

لحام همچنین با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی و حضور در ایران گفت:‌ ما به صورت مرتب با شما در تماس هستیم و شما را از تحولات آگاه می‌کنیم.


وی افزود: جنگ های تروریستی از جانب برخی کشورهای عربی شناخته شده علیه ملت و دولت سوریه به راه افتاد و آنها با حمایت از تروریست ها از طریق کمک های مالی و تسلیحاتی سعی در نابودی ملت و دولت سوریه دارند.


رئیس مجلس سوریه گفت: ملت و دولت سوریه عزم خود را برای نابودی تروریست‌ها جزم کرده اند.

 

 

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر از مقاومت سوریه در مقابل گروه تروریستی داعش حمایت کرد.


علی لاریجانی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه در مقابل تروریست های داعش گفت: ما پیگیر مسائل و مشکلات شما هستیم، چرا که مشکلات شما مشکلات جهان اسلام است.

 

 

وی تاکید کرد: مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه برای همیشه بشریت مفید است.


وی افزود: مقاومت ملت و دولت سوریه در مقابل تروریست‌های داعش که از حمایت برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه برخوردارند، در این سال ها خیلی چیزها را تغییر داده است.


رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد در آینده وضع سوریه بهتر شود.


تکمیل می شود....

نظر شما