شناسهٔ خبر: 54981396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلاهبردار میلیاردی با ترفند وعده اشتغال در شرکت‌های پارس جنوبی دستگیر شد

رئیس‌ پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار با وعده اشتغال در شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی و دریافت یک میلیارد ریال در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز دستگیری کلاهبردار اشتغال در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان دشتی و اعلام اینکه، شخصی با معرفی خود به‌عنوان مدیر گزینش منطقه ویژه پارس جنوبی، به آنان وعده اشتغال در شرکت‌‌ها و صنایع پارس جنوبی در عسلویه می‌داده و با این ترفند مبلغی از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه متهم با استفاده از فن بیان بالای خود از تعداد 15 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات ویژه نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند.

رئیس‌ پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری از متهم کلاهبردار خبر داد و بیان کرد: با شناسایی متهم مأموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این کلاهبردار در یکی از شهرهای استان دستگیر و به شهرستان دشتی منتقل کنند.

سهرابی  مبلغ کلاهبرداری این متهم را یک میلیارد ریال دانست و کرد: متهم پس از مواجهه با شاکیان و مشاهده اسناد و مدارک موجود به کلاهبرداری افزون بر یک میلیارد ریال اعتراف کرد و حاضر به جبران خسارت شد.

وی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات، پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهم با قرار لازم روانه زندان شهر خورموج  شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر باتأکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است به شهروندان توصیه کرد: فریب افرادی با عناوین مختلف، درخواست وجه نقد از آنان با وعده استخدام در شرکت‌ها را می‌دهند نخورند و هرگونه مورد و موضوع مشکوک را به سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/190/ی

نظر شما