شناسهٔ خبر: 54972662 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ماجرای توهین گرشا رضایی در کنسرت زاهدان + فیلم

فیلم توهین گرشا رضایی در کنسرت زاهدان با واکنش افاکار عمومی روبه روشده و حتی دادستانی استان به این موضوع ورود کرده است. «گرشا رضایی» در کنسرتش گفت: خاک تو سرتون، فکر نکنید با بچه سوسول طرفید؛ دعوا هم شه هستیم!

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر توهین گرشا رضایی در کنسرت زاهدان در دقایق پایانی کنسرتش درباره یکی از هوادارانش برای او دردسرساز شده است. این خواننده خطاب به یکی از حاضران کنسرتش گفت: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ حین برگزاری کنسرت به یکی از طرفداران خود بی‌احترامی کرد.

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟»

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی،همان درخواست را تکرار می‌کند.

در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: «بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.»

 

<div id="video-display-embed-code_435097" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/141314/435097?width=400&height=300"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_435098" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/141314/435098?width=400&height=300"></script></div>

واکنش تند دادستانی توهین گرشا رضایی در کنسرت زاهدان

دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان به هتاکی یک خواننده پاپ در جریان برگزاری کنسرت ورود کرد.

 ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در این باره اظهارکرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.وی افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند.وی تاکید کرد: پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد.

عبدالسلام بلوچ زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز امروز اعلام کرد: با توجه به استفاده گرشا رضایی خواننده پاپ کشور از الفاظ ناشایست، توهین آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد.

نظر شما