شناسهٔ خبر: 67466248 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

قشقایی میزبان نمایش «تایتان»

صاحب‌خبر -

نمایش «تایتان» اثر برگزیده مخاطبان رویداد هم‌آغاز به تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان و طراحی و کارگردانی بابک محمودزاده در سالن قشقائی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
به گزارش مهر، نمایش «تایتان» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی بابک ‌محمودزاده به عنوان طراح و کارگردان تئاتر است که توسط سجاد افشاریان بازیگر و کارگردان نام‌آشنای سینما و تئاتر تهیه‌کنندگی شده است. «تایتان» روایت فرمالیستی و انتزاعی قصه‌ای است که با ارجاعاتی به اساطیر یونان باستان مفاهیم محیط زیستی امروز در زیر متن خود بیان می‌کند.
میزانسن‌ها و تابلوهای سراسر تصویر این اثر حضور جدی کارگردان را در تمام طول نمایش به مخاطب گوشزد می‌کند.
متن نمایش «تایتان» توسط رضا بهکام به رشته تحریر درآورده است.
«تایتان» پیشتر در رویداد هم‌آغاز تئاتر شهر نیز روی صحنه رفته بود و به عنوان اثر برتر از دید مخاطبان برگزیده و معرفی شد و تاکنون نیز همه بلیت‌های سه روز نخست این نمایش پیش فروش‌شده و علاقمندان می‌توانند برای هفته آتی بلیت این اثر را از سایت تیوال خریداری کنند.
بازیگران این نمایش حسین ‌کشفی ‌اصل، ایمان ‌میرهاشمی، محمد ‌نیازی، اودین روشن، علی ‌ایزدی ‌سفیددشتی، طاها احمدی، عارفه ‌احمدپور، سپیده ‌سعیدی‌نیا، میلاد ‌شریف، راضیه ‌شریفی، میرا ‌امیرنسب، محمدرضا محمدپور، نازنین ‌طلوعی، هانیه ‌بهرامی، فاطمه محمدی، ملینا محمودزاده هستند.
همچنین سیده ‌آمنه ‌افتخاری در این نمایش به عنوان طراح لباس و رضا خضرائی نیز طراح نور نمایش «تایتان» است.
نمایش «تیتان» از ۱۴ تیر ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ به استثنا شنبه شب‌ها در تالار قشقائی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

نظر شما