شناسهٔ خبر: 54950084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسیدگی به مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی شاهرود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی شهرستان شاهرود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی تشنه‌دل، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عصر امروز در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان به‌منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در این نشست مشکلات بیش از ۱۷ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی شهرستان شاهرود مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: دریافت تسهیلات، امور بانکی، زیربنایی، واگذاری زمین، امور مالیاتی و تأمین اجتماعی از عمده‌ترین مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی مدیران واحدهای تولیدی در این جلسه بود.

تشنه‌دل اضافه کرد: سیاست‌های مدیریتی استان سمنان بر این است که جلسات کارگروه رفع موانع تولید متمرکز بر مرکز استان نباشد و این جلسه هم در همین راستا در شهرستان شاهرود برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کار باعث می‌شود از توان مدیریت شهرستان‌های تابعه در جهت رفع موانع تولید استفاده شود و مشکلات را سریع‌تر برطرف کرد.

این نشست با حضور علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شاهرود و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/2568/س/

نظر شما