شناسهٔ خبر: 54328408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اتفاقات خوبی برای ۱۵۴ واحد تولیدی راکد سمنان رخ می‌دهد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: با رویکرد جدید دولت برای ۱۵۴ واحد راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک صنعتی سمنان، با تأکید بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات تولید و احیای واحدهای راکد اظهار کرد: بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید به‌منظور ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت صنعت باید اولویت‌بندی شود.

وی با اشاره به شرایط کشور تصریح کرد: سال جاری، سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده و حرکت در مسیر منویات رهبری و چارچوب‌های مشخص‌شده راه خروج از مشکلات است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های معدنی و صنعتی بی‌شماری است، خاطرنشان کرد: حرکت چرخ‌های صنعت زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان را فراهم می‌آورد.

صادقی به ضرورت رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی نهضت احیا بیانگر اهمیت صنایع در نگاه دولت سیزدهم است و با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی این مسأله تحقق می‌یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با رویکرد جدید دولت برای ۱۵۴ واحد راکد شناسایی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/س

نظر شما