شناسهٔ خبر: 54890608 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خبر داد؛

اعزام ۵۰ گروه جهادی سپاه استان هرمزگان به مناطق زلزله‌زده

دفاع پرس

سردار سالاری از اعزام ۵۰ گروه جهادی بسیج و سپاه در ساعات اولیه وقوع زلزله به مناطق خسارت دیده غرب هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در جمع خبرنگاران در منطقه زلزله‌زده غرب استان هرمزگان، اظهار داشت: از ابتدای وقوع این حادثه، با استفاده از ظرفیت شهرهای همجوار؛ نیروهای سپاه از شهرستان‌های لنگه، بندر خمیر و گروه‌های بسیج و جهادی به منطقه اعزام شدند و امدادرسانی با اولویت نجات جان مردم از زیر آوار آغاز شد.

وی افزود: با تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان، امداد رسانی و نجات گرفتار ماندگان زیر آوار و در ادامه اسکان، رفع محدودیت راه ها، کوچه و معابر در دستور کار قرار گرفت.

سردار سالاری همچنین از اعزام ماشین الات عمرانی و ساختمانی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نیروهای امدادی سپاه پس از بازگشایی معابر در کنار نیروهای هلال احمر برای استقرار و نصب چادرها جهت اسکان زلزله زدگان هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تأکید کرد: سپاه استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در گام بعدی نیز برای اسکان موقت و هم چنین زمینه سازی برای احداث منازل زلزله زدگان در کنار سایر مجموعه‌ها یاری رسان و در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ساعات اولیه با همراهی نیروهای بسیج و جهادی در منطقه حضور یافت و از نزدیک آخرین وضعیت را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما