شناسهٔ خبر: 54889390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سپاه و بسیج در کنار مردم زلزله زده هستند

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: نیروهای امدادی سپاه و بسیج در کنار نیروهای جهادی و امدادرسان دولتی در خدمت مردم زلزله‌ زده روستای «سایه خوش» هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله با استفاده از ظرفیت شهرهای همجوار، نیروهای سپاه از شهرستان‌های لنگه، بندر خمیر و گروه‌های بسیجی و جهادی به منطقه اعزام شدند که امدادرسانی با اولویت نجات جان مردم از زیر آوار آغاز شد. 

وی با اشاره به حجم بسیار گسترده تخریب منازل گفت: در برخی مناطق خسارت‌ها بیشتر است که تمرکز بر امداد سریع قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: با تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های خدمات‌رسان، رفع محدودیت راه‌ها، کوچه و معابر در دستور کار قرار گرفت.

سالاری همچنین از اعزام برخی ماشین آلات عمرانی و ساختمانی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نیروهای امدادی سپاه پس از بازگشایی معابر برای استقرار و نصب چادرها جهت اسکان زلزله زدگان در کنار نیروهای هلال احمر هستند. 

 

وی ادامه داد: سپاه با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در گام بعدی نیز برای اسکان موقت و هم چنین زمینه‌سازی برای احداث منازل زلزله زدگان در کنار سایر مجموعه‌ها یاری‌رسان و در خدمت مردم خواهد بود. 

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

برچسب‌ها:

نظر شما