شناسهٔ خبر: 54856428 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انهدام 2 باند سرقت مسلحانه در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان محموله های خودرو و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی لرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛   سردار"یحیی الهی" روز پنجشنبه  در تشریح این خبر به رسانه ها  ، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله های خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی 2 نفر اعضای  این باند را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و از مخفیگاه آنان  مقدار 2 هزار و 500 قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و تا کنون 13 مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.

این مقام انتظامی لرستان درادامه از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منزل در خرم آباد خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در عملیاتی موفق به دستگیری 3 نفر اعضای باند سارقان مسلح منزل و طلاجات در این شهرستان شدند.

او با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در پایتخت و دیگر شهرستان های کشور بصورت مسلح اقدام به سرقت منزل و طلاجات می کردند، با اعتراف به 17 فقره سرقت شامل، 2 فقره سرقت مسلحانه و 15 فقره سرقت به عنف و عادی، مقادیری اموال مسروقه، 4 دستگاه خودرو  و 4 دستگاه بی سیم دستی از آنان کشف و تعدادی مالباخته نیز شناسایی شدند.

سردارالهی در پایان با بیان اینکه برقرای امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و  کارکنان انتظامی بصورت قاطع با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهند کرد، از شهرواندن خواسـت: توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و منازل  و اماکن خود را به سیستم های بازدارنده مجهز کنند.

 انتهای پیام

 

نظر شما