شناسهٔ خبر: 54854734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۷۵۷ دانش آموز ورامینی در کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند 

ورامین- ایرنا- سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت: در کنکور سراسری امسال چهار هزار و ۷۵۷ دانش‌آموز ورامینی در ۳۲ حوزه اجرایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

علی عباسی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کنکور سراسری سال جاری در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و در چهار روز ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : از چهار هزار و ۵۷۵ شرکت کننده در کنکور امسال ۴۸۹ نفر رشته هنر، ۴۸۳ نفر رشته ریاضی، ۱۳۶۷ نفر رشته علوم انسانی، ۱۷۵۱ نفر رشته علوم تجربی و ۶۶۷ نفر در رشته زبان انگلیسی به رقابت می‌پردازند.

عباسی با بیان اینکه آزمون گروه هنر صبح چهارشنبه ۸ تیر، گروه علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۱ تیر ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تأمین زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری کنکور با تشکیل جلسات تخصصی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان انجام شده است تا آزمون مطلوب و سالمی را برگزار کنیم.

وی گفت: آزمون سراسری کنکور در ۳۲ حوزه اجرایی برگزار می‌شود و کلیه عوامل اجرایی و ناظرین این آزمون آموزش‌های لازم را دیده و هماهنگی‌های مورد نیاز انجام شده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

برچسب‌ها:

نظر شما