شناسهٔ خبر: 54834679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای عملیات آسفالت معابر کاشان

شهردار کاشان از اجرای عملیات آسفالت معابر کاشان با اعتباری حدود ۴۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن بخشنده امنیه گفت: در ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر شهری با صرف ۱۸ هزار تن آسفالت در معابر مناطق پنج‌گانه تا یک ماه آینده ادامه دارد.

او در مورد هزینه این حجم عملیات، می‌گوید: تراش آسفالت به منظور آماده‌سازی معابر با هزینه ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که با احتساب هزینه زیرسازی اعتباری حدود ۴۳۰ میلیارد ریال صرف خواهد شد.

اوبا اشاره به معابر محل اجرای طرح گفت: خیابان اباذر و بلوار نماز با اجرای مجموع ۲۰۱۰ تن و سطح ۱۷ هزار متر مربع در منطقه یک، خیابان‌های کلیم کاشانی و مهر و معابر فرعی پیرامونی و خیابان کارگر در منطقه دو با ۳۶۹۰ تن آسفالت در مساحتی بیش از ۳۰ هزار متر مربع محل اجرای طرح هستند.

بخشی از بلوار ساحلی و بلوار شهدا در منطقه سه با ۳ هزار و ۳۰ تن آسفالت و با سطح ۲۴۵۰۰ متر مربع، عملیات آسفالت بلوار قطب راوندی با صرف ۳۶۰۰ تن آسفالت در مساحت ۳۰ هزار متر مربع طی روز‌های آینده آسفالت می‌شود.

شهردار کاشان گفت: برخی از معابر فاز یک ناجی آباد و خیابان امیرالمومنین (ع) و مسیر کندرو محور امیرکبیر از دیگر محور‌های در دست اقدام است که با حجم مصرفی ۵۱۰۰ تن و مساحت ۴۴ هزار متر مربع آسفالت خواهند شد.

به گفته بخشنده امنیه افزایش بهای قیر، موجب افزایش هزینه‌های اجرای آسفالت در معابر می‌شود، اما تلاش می‌کنیم که این چالش‌ها برای خدمت به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نکند.

برچسب‌ها:

نظر شما